Kaubandus.ee läbiviidud e-kaubanduse eksperimendis selgus, et mõningad testitud veebikauplusi ei taha klientidele kogu raha tagastada, kuid ligi pooled e-poed maksid raha tagasi tunduvalt kiiremini, kui seaduses märgitud.
- Kolmandik e-poode ei taha raha tagasi anda Foto: PantherMedia/Scanpix
„Osadele veebikauplustele on tagastamisprotsess aeglanõudev ning mõningad teenindajad on ebaviisakad või ebakompetentsed,“ ütles eksperimendi läbi teinud inimene. Lisades, et väga palju oli ka igati meeldivaid inimesi, kellega suhtlesin. Pakkidega ei olnud väga tihti kaasas tagastuslehte, mis oli eksperimendi läbiteinud inimese jaoks mugavam. Tagastamiseks pidi ta kirjutama e-kaupluse meilile, millele ta võis oodata vastust paarist tunnist kuni kahe päevani.
Eksperiment algas 3. jaanuaril, tellimused jõudsid valdavalt kohale juba 4-6. jaanuaril ja 14. jaanuariks oli kauba eest raha tagastanud 16 kauplust. Nendest 6 ei ole tagasi maksnud kättetoimetamiskulu, kuid võimaldasid tellimuse e-poe kulul tagastada. Lisaks kaks e-poodi jätsid tarbija kanda nii kättetoimetamiskulu kui tagastuskulu, mis ei ole seaduslik.
Tule kuula 28. jaanuaril toimuvat e-kaubanduse konverents
„Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“, ning muuda enda veebikauplus kliendisõbralikumaks. Vaata, millised veebikauplused pääsesid finaali
siit. Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.